۲۰۲۱ Escalade یک معبد فنی است: همه چیز شما باید بدانید – ایگر

۲۰۲۱ Escalade یک معبد فنی است: همه چیز شما باید بدانید

 


صفحه نمایش 38 اینچی Cadillac Escalade 2021

در دنیایی که درباره اتومبیل های برقی صحبت می کند ، Cadillac Escalade یک بازگشت جدی است. این یک SUV قدیمی مدرسه با ساخت و سازهای مبتنی بر کامیون ، بدنه ای بزرگتر از حد ضروری و موتور سوخت فسیلی سنگین است. به نظر نمی رسد مانند وسیله نقلیه باشد که مردم را از تسلا وسوسه کند. با این حال ، Escalade پرچمدار de facto کادیلاک است.

برای رقابت ، Cadillac طراحی مجدد ۲۰۲۱ Escalade را با فناوری بارگذاری کرده است ، از یک صفحه گسترده OLED 38 اینچی OLED گرفته تا نسخه پیشرفته سیستم کمک راننده Super Cruise که می تواند تغییرات خودکار خط را انجام دهد. فضای داخلی واقعاً برش خورده است ، حتی اگر پیشرانه از مدرسه قدیمی باقی بماند.

بله ، صفحه نمایش ۳۸ اینچی دارد

۲۰۲۱ Escalade یک صفحه سرگرمی سازگار با ابعاد گسترده خود دارد. به گفته Cadillac ، با اندازه گیری ۳۸ اینچ ، این اولین برنامه کاربردی فناوری OLED است. وقتی Escalade در تابستان ۲۰۲۰ به فروش می رسد ، بزرگترین نمایشگر در هر خودروی تولیدی خواهد بود.

صفحه نمایش Escalade در واقع سه صفحه جداگانه است که در کنار هم قرار گرفته اند. یک خوشه ابزار دیجیتالی ۱۴٫۲ اینچی در وسط قرار دارد که توسط یک صفحه کنترل اضافی ۷٫۲ اینچی برای راننده در سمت چپ و یک نمایشگر مرکزی ۱۶٫۹ اینچی در سمت راست قرار دارد.

Joanne Leddy ، مدیر برنامه Infotainment برنامه Escalade ، به Digital Trends گفت این امکان پذیر است زیرا صفحه های OLED نازک و انعطاف پذیر هستند. به جای اینکه فقط یک صفحه غول پیکر را روی داشبورد بکشید (ما به شما نگاه می کنیم ، فورد) کادیلاک چیزی شیک می خواست.

لدی گفت: "ما قادر به خمیدگی ، خم شدن و شکل دادن به نمایشگر استودیوی یک ظاهر طراحی داخلی هستیم."

2021 داخلی Cadillac Escalade

لدی گفت ، علاوه بر این که صفحه نمایش را عالی می کند ، فناوری OLED آنچه را که روی آن نمایش داده می شود بهتر به نظر می رساند. لدی گفت OLED مشکی های عمیق تر و رنگهای واضح تری نسبت به صفحه های LCD که معمولاً استفاده می شوند فراهم می کند. تجارت باید به تازگی از استانداردهای نظارتی خودرو بهره ببرد. این به معنای تهیه یک فیلم ویژه است که بازتاب صفحه نمایش را در پنجره های Escalade کم می کند.

Cadillac همچنین از املاک و مستغلات داشبورد استفاده خوبی می کند. خوشه ساز می تواند سنجهای معمولی ، دید در شب (اختیاری) ، نقشه ناوبری و حتی آنچه کادیلاک از آن نامیده می شود نمای ناوبری "واقعیت افزوده" را نشان دهد.

این تغذیه از یک دوربین رو به جلو با فلش برای جهت های چرخشی به نوبه خود ، و یک سنجاق را در قسمت مقصد قرار می دهد ، بنابراین می دانید که به چه صورت است. صفحه نمایش ۱۶٫۹ اینچی اینفوتاینت می تواند از ردیف آیکون های گوشی های هوشمند مانند در حالت لمسی ، به یک نمایش چرخ فلک که با یک کنترلر نصب شده روی کنسول کار می کند ، تغییر کند. صفحه نمایش همچنین دارای سنسور مجاورت است ، بنابراین می داند چه زمانی می خواهید به جای کنترلر از انگشت خود استفاده کنید و به همین ترتیب خود را مجدداً پیکربندی کنید.

مهمانی در پشت

چه خانواده هایی با بچه ها ، و چه سرویس های اتومبیل خاموش VIP ، اما سیستم های سرگرمی صندلی عقب به همان اندازه آنچه در جلو است ، برای Escalade بسیار مهم است. لدی گفت ، بیشتر صاحبان ۲۰۲۱ Escalade سیستم سرگرمی صندلی عقب دو صفحه ای اختیاری را انتخاب می کنند. کادیلاک نیز تلاش بیشتری کرد.

Escalade را می توان با یک جفت لمسی ۱۲٫۶ اینچی که روی قسمتهای پشتی صندلی های جلو نصب شده است ، انتخاب کرد. بسیاری از اتومبیل های دیگر دارای یک تنظیم مشابه هستند ، اما کادیلاک اتصال بهتری را اضافه می کند. هر صفحه نمایش ورودی های USB و HDMI مخصوص به خود را دارد ، بنابراین مسافران صندلی عقب می توانند به راحتی فیلم ها و نمایش های تلویزیونی خود را بارگیری کنند.

مسافران می توانند با کشیدن انگشت از یک صفحه به صفحه دیگر به اشتراک بگذارند. صفحه نمایش را می توان از جلو کنترل کرد (یک ویژگی مفید برای والدین) و به سیستم ناوبری متصل می شود و نقشه ای مشابه آنچه را که در هواپیما در اختیار دارید قرار دارد. هیچ کس دیگر مجبور نیست دوباره بپرسد "آیا ما هنوز آنجا هستیم؟" - به هر حال احتمالاً آنها هم خواهند بود.

هوشمندتر راهنمایی راننده با تکنولوژی بالا

Escalade جدیدترین نسخه سیستم دستیار راننده Super Cruise Cadillac را دارد. سوپر کروز علاوه بر شتاب ، فرمان و ترمز در برخی از نقاط مختلف بزرگراه ، می تواند تغییرات خط را نیز انجام دهد. تنها کاری که راننده باید انجام دهد این است که بر روی سیگنال چرخش ضربه بزنید. این سیستم بررسی خواهد کرد که آیا یک شکاف به اندازه کافی بزرگ وجود دارد ، که Escalade را به خط مجاور هدایت می کند یا خیر.

به گزارش کادیلاک ، سوپر کروز مجموعه ای از واحدهای راداری و دوربین را برای ردیابی اتومبیل های اطراف و نشانگرهای خط دارد و آخرین نسخه به معماری الکتریکی جدید GM متکی است تا بتواند قدرت پردازش داده را بهبود ببخشد. مانند گذشته ، سوپر کروز فقط در جاده هایی که از قبل نقشه برداری شده اند کار می کند. ماریو مایورانا ، مهندس ارشد سوپر کروز ، می گوید کادیلاک برای فعال کردن تغییرات خودکار خط نیازی به انجام نقشه برداری اضافی ندارد ، اما داده های "ثروتمندتر" را از نقشه های موجود به سیستم تغذیه نمی کند.

مایورانا گفت: "ما فقط جزئیات و اطلاعات بهتری را برای مکان هایی که در آن جاده هستیم ، کدام خط را در آن قرار داریم و هندسه از جاده اطراف ما است ، داریم." مایورانا گفت ، در حالی که دوربین های سوپر کروز متکی به آن هستند که در باران و برف بهتر از چشم انسان نباشند ، سیستم در شرایط مختلف آب و هوایی کار می کند.

مایورانا گفت: "این در شرایط باران کار خواهد کرد ، شب کار خواهد کرد." نکته ای وجود دارد که باران و روشنایی آنقدر شدید می شود که نمی توانید علائم خط را انتخاب کنید ، و در آن زمان ما به شما اطلاع خواهیم داد. راننده و آنها را کنترل کنید. "برای اطمینان از اینکه رانندگان همیشه آماده کنترل هستند ، سوپر کروز همچنان از دوربین راننده رو به منظور نظارت بر توجه استفاده می کند. درایور زون شده خارج از سیستم قفل خواهد شد.

نمای بیرونی Cadillac Escalade 2021

شاسی کلاسیک باقی مانده است

زیر فناوری جدید ، Escalade یک SUV قدیمی مدرسه باقی مانده است. این همچنان به اشتراک گذاری یک پلتفرم اساسی با شورولت تاهو / حومه و GMC Yukon / Yukon XL و همچنین وانت های شورولت سیلورادو و GMC سیرا می پردازد. این به معنای طراحی بدنه بر روی قاب است که برای بکسل بسیار عالی است اما برای پالایش کلی عالی نیست. حداقل Cadillac شامل یک سیستم تعلیق مغناطیسی برای یک حرکت راحت تر است.

خبر بزرگ در زیر کاپوت اولین موتور دیزلی است که تاکنون در یک Escalade ارائه شده است. این همان توربوشارژر ۳٫۰ لیتری Duramax درون خط شش است که در خودروهای فوق الذکر Chevy و GMC مورد استفاده قرار می گیرد و ۲۷۷ اسب بخار قدرت و ۴۶۰ پوند فوت گشتاور تولید می کند. یک مدیر بازاریابی Cadillac به Digital Trends گفت ، دلیل اصلی بهبود اقتصادی آن است ، اما Cadillac هیچ شماره ای را منتشر نکرد و معلوم نیست که خریداران Escalade در این مورد اهمیت می دهند.

Escalade همچنین یک V8 سنتی ۶٫۲ لیتری سنتی تر را ارائه می دهد و ۴۲۰ اسب بخار قدرت و ۴۶۰ پوند وزن دارد. هر دو موتور با گیربکس اتوماتیک ۱۰ سرعته همراه هستند. کادیلاک انتظار دارد که بیشتر خریداران به دنبال موتور V8 بروند.

رقابت و قیمت گذاری

هیچ SUV لوکس نمی تواند با سیستم سرگرمی OLED OCD یا قابلیت های Super Cruise با Escalade مطابقت داشته باشد ، اما رقبا در مناطق دیگر برتری دارند. توربوشارژر V6 Lincoln Navigator اسب بخار و گشتاور بیشتری را نسبت به V8 بزرگتر Escalade ایجاد می کند و می توانید از تلفن خود به عنوان کلید آن استفاده کنید. Escalade همچنین نمی تواند با قابلیت خارج از جاده لندرور Range Rover مطابقت داشته باشد ، و به احتمال زیاد نمی تواند با یک BMW X7 یا Mercedes-Benz GLS در یک جاده پیچ خورده همگام شود.

کادیلاک آماده بحث در مورد قیمت گذاری نیست. هنوز هم باید به عنوان این رقبا در توپ طلا قرار گیرد. این بدان معنی است که یک Escalade کاملاً لود شده می تواند به شش شکل برسد. صفحه OLED از تجهیزات استاندارد خواهد بود ، اما سوپر کروز ، دید در شب و سیستم سرگرمی صندلی عقب اضافی اضافی خواهد بود.

توصیه های ویراستاران

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *