افسانه های Runeterra برای به چالش کشیدن Hearthstone با از بین بردن بسته های تقویت کننده تصادفی – ایگر

افسانه های Runeterra برای به چالش کشیدن Hearthstone با از بین بردن بسته های تقویت کننده تصادفی

 


gif;base64,R0lGODlhAQABAAAAACH5BAEKAAEALAAAAAABAAEAAAICTAEAOw== - افسانه های Runeterra برای به چالش کشیدن Hearthstone با از بین بردن بسته های تقویت کننده تصادفی

 -  ایگر

Riot Games ، توسعه دهنده لیگ افسانه ها، وارد فضای بازی کارت جمع آوری با افسانه های Runeterra، که از شخصیت ها استفاده می کند و از MOBA انبوه محبوب است.

افسانه های Runeterra شباهت های خاصی با عناوینی مانند Blizzard به اشتراک می گذارد سنگ فرش و Valve غیرواقعی، ساختگی، در آن بازیکنان از هر نوبت برای احضار متفقین و طلسم بازیگران ، از مانا استفاده می کنند. در هر نوبت مانا موجود محدود است ، اما با گذشت زمان افزایش می یابد. در CCG Riot Games ، هدف این است که ۲۰ امتیاز بهداشتی حریفان را به صفر برسانیم.

بزرگترین تفاوت در گیم پلی بازی افسانه های Runeterra این است که در هر دور ، بازیکنان نقش مهاجمی یا مدافع را بر عهده می گیرند. هر بار که یک بازیکن عملی را انجام می دهد ، به بازیکن دیگر فرصت پاسخگویی داده می شود. در مقایسه، سنگ فرش بازیکنان اکثراً در انجام کارهایی که در طول نوبت خود انجام می دهند ، تحمیل نشده اند ، اسرار چند اسرار را که برای کلاس های خاصی در دسترس است ، محروم می کند.

در همین حال ، در جنگ ، مهاجمین متحدین را برای اعزام به نبرد انتخاب می کنند و مدافعان متحدین را برای دیدار با هر دشمن انتخاب می کنند. نتیجه هر مبارزه با توجه به کلمات کلیدی موجود در بازی و همچنین توانایی هایی که هر کارت در اختیار دارد تعیین می شود.

بسیاری از مکانیک های عمیق دیگر در گیم پلی عنوان وجود دارد ، از جمله طلسم هایی با سرعت های مختلف و کارت های Champion که مبتنی بر لیگ افسانه ها شخصیت ها. با این حال ، در مصاحبه با Eurogamer ، سابق جادو گردهمایی بازیکن حرفه ای و در حال حاضر سرب متعادل کننده است افسانه های Runeterraاستیو روبین مکانیکی را اعلام کرد که بازی را در مقابل بیشترین مقاومت قرار می دهد سنگ فرش و غیرواقعی، ساختگی.

روبین گفت: "من فکر می کنم بزرگترین چیز قطعاً دسترسی است." افسانه های Runeterra بسته های تقویت کننده تصادفی که در درجه اول به عنوان جعبه های غارتگر در ژانر CCG کار می کنند را از بین می برد. در عوض ، این بازی دارای یک سیستم Evolve خواهد بود که بسته به میزان بازی در طول یک هفته ، کارت های مشخصی را در اختیار بازیکنان قرار می دهد.

روبین گفت که Riot Games سعی کرد که بسته های تقویت کننده را به طور کامل از بین ببرد ، اما آزمایش کنندگان همچنان به دنبال باز کردن آنها بودند ، حتی اگر به شکل دیجیتالی باشند. این سیستم Evolve را ایجاد کرده است که به بازیکنان این امکان را می دهد که بسته های تقویت کننده را باز کنند اما بدون پرداخت هزینه تصادفی.

افسانه های Runeterra، قرار است سال بعد پس از یک سری بتای خصوصی به بازار عرضه شود ، بخشی از اعلامیه های بازی Riot برای دهمین سالگرد آن است که شامل تیرانداز اول شخص نیز می شود پروژه الف و League of Legends: Wild Rift، که MOBA را به موبایل و کنسول ها منتقل می کند.

توصیه های ویراستاران

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *