این ۱۰ فیلم که بیشترین دوست ندارند در YouTube هستند – ایگر

این ۱۰ فیلم که بیشترین دوست ندارند در YouTube هستند

 


عکس صفحه وب یوتیوب
Pixabay.com/Pexels

وقتی صحبت از یوتیوب و رتبه بندی محبوب ترین فیلم های آن است ، شما به احتمال زیاد به این فکر خواهید کرد که از نظر ویدیوی معینی چه تعداد بازدید یا لایک دریافت می کند. اما فقط به این دلیل که یک ویدیوی YouTube به نظر می رسد یک تن نمایش یا میلیون ها لایک داشته باشد ، این به معنای لزوماً به معنای محافظت از دریافت دوست نداشتن نیست. در حقیقت ، برخی از محبوب ترین و شناخته شده ترین فیلم های ویروسی در یوتیوب نیز تعداد بسیار زیاد دوست ندارند.

اگر تا کنون کنجکاو بوده اید که می دانید کدام فیلم ها بیشترین لایک را نداشته اند ، شانس شما برای کشف این فرصت است. در اینجا ده فیلم ویدئویی که بیشترین علاقه ندارند در YouTube است.

۱۰٫ ‹Cortando O Botão Do YouTube› - Aruan Felix (2.5 میلیون نفر دوست ندارند)

این اساساً یک فیلم سه دقیقه ای است که به نظر می رسد خالق YouTube در تلاش برای یافتن راه های مختلف برای از بین بردن جایزه نقره ای Play دکمه ای است که از YouTube برای دستیابی به ۱۰۰۰۰۰ مشترک دریافت کرده است.

فراتر از آن ، ما واقعاً مطمئن نیستیم که چه چیز دیگری در این ویدیو اتفاق می افتد یا اینکه چرا آنها یک جایزه را از YouTube خراب می کنند. و ما در مورد آن مطمئن نیستیم زیرا کل ویدیو در آنچه به نظر می رسد پرتغالی است و ویژگی بسته بندی زیرنویس خودکار ترجمه خودکار YouTube کمک زیادی نمی کند. "Cortando O Botão Do YouTube" در تاریخ ۲۲ دسامبر ۲۰۱۵ منتشر شد و در حال حاضر بیش از ۲۷ میلیون بازدید و ۸۶۶،۰۰۰ لایک دارد.

۹٫ Bibi H - چگونه است (wap bap ...) - BibisBeautyPalace (3 میلیون دوست نداشتن)

برای یک ویدیوی موسیقی تقریباً چهار دقیقه ای که در اینجا باز می شود چیزهای زیادی وجود دارد. از متن اشعار Phoebe Buffay-esque (که به معنای واقعی کلمه فقط لیستی از بدبختی های روزمره است) گرفته تا تصادف کردن حباب ها و بادکنک ها در آنچه به نظر می رسد یک عمارت خالی ، اما هنوز جابجایی نشده است ، از نظر بصری ، این موزیک ویدیو مجموعه متنوعی عجیب و غریب از کلیپ های اکشن زنده است که در کنار هم قرار گرفته اند تا توهم یک داستان را ارائه دهند. اما داستانی وجود ندارد.

فقط یک صحنه وان حمام تصادفی وجود دارد که تنها حباب های موجود در آن وان نیستند و به طور غیر قابل توضیح ، فقط توپ های پلاستیکی سیاه وجود دارد. این ویدئو کمی آشفته است ، و اگرچه قابل درک است که ۳ میلیون لایک دریافت نکرد ، جالب اینجاست که ۵۱۷،۰۰۰ لایک و تقریبا ۵۹،۰۰۰،۰۰۰ بازدید نیز دریافت کرده است. شاید ، در این مرحله خیلی بد باشد ، که در واقع یک نوع سرگرم کننده است ، مانند یک نسخه ویدیوی موسیقی فیلم بد نمادین اتاق.

۸٫ رقص کودک کوسه - Pinkfong! آهنگ ها و داستان های کودکان (۳٫۳ میلیون پسندیدن)

اگر سرانجام بچه های شما از آهنگ جنون ویروس Baby Shark خسته شدند ، متأسفیم که دوباره این کرم گوش را به شما تحمیل می کنیم. اما به دلایلی در این لیست قرار دارد زیرا فارغ از اینکه محبوبیت این آهنگ در بین کودکان و کودکان نوپا چقدر محبوب بود ، این ویدئو هنوز هم بیش از ۳ میلیون دوست نداشت.

هیچ راهی برای یقین یافتن وجود ندارد ، اما ما دوست داریم فکر کنیم که هر بیزاری از پدر و مادر مستهجن ناشی می شود که فقط می خواهد برای تغییر به چیز دیگری گوش دهد. فیلم Baby Shark Dance در ژوئن سال ۲۰۱۶ و تاکنون بیش از ۳ میلیارد بازدید مشاهده کرده است.

۷٫ جمعه - ربکا بلک (۳٫۵ میلیون دوست نداشتن)

جای تعجب نیست که این موزیک ویدئو خیلی دوست ندارد هرچند جای تعجب دارد ، این است که این ویدئو در سال ۲۰۱۱ منتشر شد و هنوز هم در بین ویدئوهای رتبه دهی برتر در یوتیوب در حال حاضر ، در سال ۲۰۱۹ ، هنوز هم رتبه دهم فیلم برتر است. آیا می دانید معنی این چیست؟ این بدان معنی است که نفرتی که این موزیک ویدئوی وحشتناک ایجاد کرده است ، تقریباً یک دهه ادامه داشته است.

این آهنگ ممکن است طولانی باشد ، ورودی خاطرات دردناک و خسته کننده بر موسیقی تنظیم شود ، اما این یک دفتر خاطرات با قدرت ماندگار است. از آنچه می خواهید لذت ببرید ، به جایی نمی رسد.

۶٫ فراخوان رسمی وظیفه: تریلر آشکار Infinite Warfare Reveal - ندای وظیفه (۳٫۸ میلیون نفر دوست نداشتن)

این تنها ویدیوی YouTube مربوط به بازی در این لیست نیست ، بلکه تنها کسی است که به عنوان پیش نمایش یک بازی بعدی در آینده عمل می کند. Call of Duty: Infinite Warfare در سال ۲۰۱۶ منتشر شد ، اما نکته جالب در مورد این فیلم خاص ، این است که حتی اگر از زمان انتشار اولیه خود ۳٫۸ میلیون لایک دریافت نکرده است ، بسیاری از جدیدترین نظرات در مورد این ویدیو در واقع چیزهای مثبتی برای گفتن در مورد خود بازی داشتند.

و برخی از کاربران YouTube با ابراز تأسف از داوری بازی بسیار سخت ابراز تأسف کردند ، بنابراین سریع بر اساس این پیش پرده. این تریلر همچنین تقریباً ۴۳ میلیون بازدید دارد و مردم هنوز در سال ۲۰۱۹ به آن برمی گردند.

۵٫ Despacito - لوئیس فونسی با بازی بابا یانکی (۴٫۱ میلیون نفر دوست نداشت)

قرارگیری Despacito در این لیست عمدتا به این دلیل است که ما بعد از انتشار اشباع شدیم با حضور آن. نمی توانید از آهنگ اصلی یا ریمیکس های مختلف آن فرار کنید. و صادقانه بگوییم که اگر تعداد دوست نداشتن آن را با تعداد لایک های آن مقایسه کنید ، میزان عدم تمایل واقعاً بد نیست. مطمئناً ۴٫۱ میلیون نفر دوست نداشتند ، اما ۳۴ میلیون لایک و بیش از ۶ میلیارد بازدید نیز وجود داشت.

این آهنگ ممکن است اکنون بنظر برسد ، اما شماره ها دروغ نیستند. میلیون ها نفر از شما مخفیانه این آهنگ را دوست دارند.

۴- آیا این فیلم می تواند ۱ میلیون نفر دوست نداشته باشد؟ - PewDiePie (4.2 میلیون دوست نداشتن)

بله درخواست PewDiePie برآورده شد ، و او ۱ میلیون دوست نداشتن از وی را برای این فیلم بدست آورد. به علاوه مانند ۳٫۲ میلیون نفر دیگر دوست ندارند. با توجه به موارد زیر (او بیش از ۹۸ میلیون مشترک در YouTube) و این واقعیت که به نظر می رسد طرفداران وی مایل هستند برای نشان دادن پشتیبانی از ستاره محبوب YouTube خود ، مایل باشند ، تعجب آور نباشند.

این فیلم خاص در دسامبر سال ۲۰۱۶ منتشر شد و از آن زمان تاکنون بیش از ۱۷ میلیون بازدید مشاهده کرده است.

۳٫ این همه روزه برو - جیک پل با تیم ۱۰ (۴٫۴ میلیون نفر دوست ندارد)

ما همچنین متاسفیم که این نماهنگ خاص را کاوش کرده ایم ، اما با ۴٫۴ میلیون نفر دوست نداشتن ، "این همه روزه" جیک پائول به سادگی در این لیست قرار دارد. و اگر فیلم را تماشا می کنید ، یقین داریم که می دانید چرا. (اما ما همچنین نگران این هستیم که به طریقی دوست نداشته است بیشتر بخواهد و ۲٫۸ میلیون لایک داشته باشد.)

۲٫ عزیزم - جاستین بیبر با بازی لوداكریس (۱۰ میلیون دوست نداشتن)

این ویدئویی است که یک میلیون مؤمن را راه اندازی کرده است. (بله ، این همان چیزی است که هواداران جاستین بیبر واقعاً خود را خود می نامند.) این فیلم در سال ۲۰۱۰ آغاز شد و با بیش از ۲ میلیارد بازدید همچنان ادامه دارد.

نکته عجیب این است که معمولاً بین تعداد لایک در مقایسه با دوست نداشتن از دریافت ویدیو ، فاصله زیادی وجود دارد. و دلیل این امر معمولاً به این دلیل است که بسیاری از فیلم ها در نهایت به نوعی اجماع می رسند (یک فیلم تقریباً جهانی بد است یا این طور نیست) ، اما "عزیزم" عجیب است زیرا تنها یک میلیون رای وجود دارد که کسانی را که دوست دارند و کسانی که دوست دارند جدا می کند. نکن این فیلم ممکن است ۱۱ میلیون لایک داشته باشد ، اما هنوز هم ۱۰ میلیون لایک وجود ندارد. نه سال می گذرد و هنوز به نظر می رسد که نمی توانیم تصمیم بگیریم که این فیلم وحشتناک باشد یا نه.

۱٫ YouTube Rewind 2018 - YouTube (16 میلیون دوست نداشتن)

در واقع به نظر مناسب می رسد که وب سایتی که مفهوم یک فیلم YouTube را اختراع کرده است ، بیشترین فیلم را دوست ندارد. مثل لحظه ای کامل دیوانه است قابل درک است که چرا این ویدیو ممکن است از این تعداد بی علاقه باشد. این بسیاری از جعبه های "فیلم وحشتناک" را نشان می دهد: این قرنیز است ، خیلی زیاد اتفاق می افتد ، مثل این است که یک تکه های عجیب و غریب از ممهای مخصوص سال ۲۰۱۸ به هم بخورد ، طول فیلم کاملاً طولانی است (هشت دقیقه؟) ، و لحظات خاصی بعد از مدرسه وجود داشت.

نفرت زیادی دارد آیا این مستحق ۱۶ میلیون دوست نداشتن است؟ احتمالا نه. اما احتمالاً ضربه زدن به آن دکمه دوست نداشتن احساس خوبی داشت.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *