فروش شگفت انگیز الکترونیک در نخستین روز به آمازون کمک می کند که در ماه ژوئیه بر رده برتر این گروه قرار گیرد – ایگر

فروش شگفت انگیز الکترونیک در نخستین روز به آمازون کمک می کند که در ماه ژوئیه بر رده برتر این گروه قرار گیرد

 


gif;base64,R0lGODlhAQABAAAAACH5BAEKAAEALAAAAAABAAEAAAICTAEAOw== - فروش شگفت انگیز الکترونیک در نخستین روز به آمازون کمک می کند که در ماه ژوئیه بر رده برتر این گروه قرار گیرد

 -  ایگر

Amazon Prime Day 2019 برای بسیاری از تولیدکنندگانی که محصولات خود را از طریق بازار آنلاین انجام می دادند موفقیت بزرگی بود. با این وجود جای تعجب ندارد که شرکتی که دارای مهمترین افزایش فروش از Prime Day بود ، خود آمازون بود. تجزیه و تحلیل Thinknum در مورد پرفروش ترین محصولات الکترونیکی خرده فروشی آنلاین نشان داد که کالاهای مارک آمازون هفت کل از ۱۰ نقطه برتر را برای کل ماه ژوئیه ، نه فقط Prime Day گرفتند.

از نظر تاریخی ، آمازون از Prime Day برای تبلیغ تهاجمی برندها و محصولات خود استفاده می کند. دیجیتال ترندز پیش بینی کرد که محصولات خانگی هوشمند ، به خصوص بلندگوهای هوشمند نسل سوم Echo Dot ، فروشندگان بزرگی خواهند بود. ما برای دو پخش کننده رسانه ای جریان دهنده آمازون ، یعنی Fire TV Stick و Fire TV Stick 4K ، هر دو با واحد کنترل از راه دور Alexa Voice ، همین کار را گفتیم.

در تاریخ ۱۷ ژوئیه ، روز بعد از اتمام رویداد دو روز نخستین روز ۲۰۱۹ ، آمازون اعلام کرد اعضای نخست وزیر در سراسر جهان بیش از ۱۷۵ میلیون مورد را در طول رویداد ۴۸ ساعته فروش دارند. جف بزوس ، مدیرعامل آمازون ، با بیان اینکه Echo Dot ، Fire TV Stick و Fire TV Stick 4K جزء پرفروش ترین ها بودند. سایر محصولات آمازون که Prime Day را لرزاند شامل پلاگین Smart Amazon ، Fire Tablet ، Kindle e-Readers و دو نمایشگر هوشمند ، Echo Show و Echo Show 5. آمازون همچنین به فروش عظیمی از برندهای لوازم خانگی هوشمند Ring و Blink اشاره کرد. .

Thinknum دو معیار را ردیابی کرد: تعداد روزها در ۱۰۰ رتبه برتر و گروه طبقه مطلق. کار کردن اعداد کمی برای شناساندن چندین شناسه موجودی برای برخی از محصولات - به عنوان مثال Kindle Paperwhite در ۱۰۰ روز برتر ۳۱ روز ژوئیه بود - Thinknum رتبه متوسط ​​گروه را برای هر ۱۰ پرفروش برتر تعیین کرد.

به ترتیب ۱۰ مورد برتر:

  • آتش تلویزیون استیک
  • Fire TV Stick 4K
  • اکو نقطه ، زغال چوب
  • اکو نقطه ، هدر خاکستری
  • پخش کننده رسانه ای جریان Roku Express
  • اکو نقطه ، ماسه سنگ
  • بسته ارزش فیلم فوجی فیلم Instax Mini Instant Mini
  • روتر Wi-Fi هوشمند TP-Link AC1750
  • نمایش اکو ۵
  • Papertleite

بنابراین ، محصولات آمازون همانطور که پیش بینی شده بود ، عمل کردند. نکته قابل توجه این است که Echo Dot دارای سه نقطه در شش لیست برتر است زیرا رنگ های مختلف به عنوان محصولات جداگانه در نظر گرفته شده است. اما سوالی وجود دارد که این ارقام برای شرکتهایی که محصولات رقیب را به فروش می رسانند چیست؟ آیا شرکت های الکترونیکی می توانند با یک رهبر فروش دسته ای که صاحب بازار غالب همان محصولات است ، رقابت کنند؟

آمازون محصولات خانگی هوشمند Google Nest را که با دستیار Google یا محصولات Apple Homekit کار می کنند ، به Siri پاسخ نمی دهد. اکوسیستم خانه هوشمند Echo آمازون سهم بسیار بیشتری از بازار خانه های هوشمند نسبت به سیستم عامل خانه های هوشمند گوگل و اپل دارد. آمازون به دلایل مختلف ، موقعیت رهبری خانه هوشمند خود را به دست آورد ، نه تنها به این دلیل که مشتریان نمی توانند دستگاه های بلوتوث رقیب را در آمازون خریداری کنند.

اپل و گوگل وب سایت های فروش خود را دارند و با سایر خرده فروشان کار می کنند. والمارت و گوگل با معاملات منحصر به فرد در دستگاههای خانه هوشمند سازگار با دستیار Google که هفته ها آغاز شده بود و به عنوان مثال روز بعد از نخستین روز به پایان رسید ، همکاری ایجاد کردند. اگر گوگل و اپل این امکان را داشتند که در طول Prime Prime پیشنهادات خوبی را در آمازون ارائه دهند ، شکی نیست که آنها می توانند مقادیر زیادی از محصولات را بفروشند.

برای شرکت های کوچکتر و مبتدی هایی که فاقد جیب عمیق گوگل و اپل هستند ، چشم انداز رقابت در هر سطحی با محصولات خانگی هوشمند آمازون یا در هر دسته دیگر که آمازون کالاهای خود را تجارت کند باید ناامید کننده باشد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *