همه نفرت انگیزان اشتباه هستند: Acura NSX جدید همانند NSX اصلی است – ایگر

همه نفرت انگیزان اشتباه هستند: Acura NSX جدید همانند NSX اصلی است

 


2019 Acura NSX vs 1991 Acura NSX
Acura NSX 1991 (سمت چپ و ۲۰۱۹ Acura NSX فیل جونکر / روند دیجیتال

هیچ کس جدید Acura NSX را دوست ندارد. خوب، آن کسی نیست که آن را دوست دارد، این چیزی نیست که کسی آن را خریداری کند. البته این بدان معنی است که هیچ کس آن را دوست ندارد تا بخشی از آن را برای پس انداز بازنشستگی خود به دست آورد. و چی هستند مردم ۴۰۱ کیلوگرم خود را خراب می کنند؟ NSX قدیمی، این چیزی است. ارزش های Classic NSX طی شش سال گذشته دو برابر شده است و تصاویر اتومبیل ها در حال حاضر به جای دیوارها، گاراژ ها و صفحه نمایش های تلفن بی نظیر در همه جا ظاهر می شوند.

آنها (و "آنها" در اینجا به معنی مطبوعات خودرو در بزرگ) می گویند که جدید، در حالی که بزرگ برای رانندگی، بیش از حد پیچیده است. این موتور V6 به اندازه کافی بزرگ نیست. این خودرو جدید در مقایسه با رقابت که نسبت به آن گزارش شده است بسیار کند است. NSX فعلی تقریبا به اندازه کافی نیست آنها دوست ندارند که برای رسیدن به ما ۲۰ سال طول بکشد و انتظارات متلاطم آنها راضی نماند.

این انتظارات بلند توسط NSX اصلی ذکر شده بود. نسل اول Acura NSX زمانی که در سال ۱۹۹۱ عرضه شد، Acura NSX را بازنویسی کرد، در حالیکه مهندس لبه های مهندسی در خارج از نمایندگی ها با نام هایی مانند Ferrari و Porsche در ساختمان ساخته شد. ساخت و ساز آلومینیومی NSX کلاسیک، تعلیق پیشرفته و طراحی موتور سیکلت در اواسط موتور، به دلیل اینکه به یک نشان Acura متصل بودند، جهان را تکان دادند. NSX قدیمی از لحاظ مهندسی دنیای دیگر و دینامیک بی نظیر در جاده، در حال حاضر در پایه بسیار بالا است که شرکتش شامل هوا سرد ۹۱۱ و جگوار E نوع است. به عبارت دیگر، آن را در حال حاضر به عنوان کلاسیک تمام وقت ماشین بزرگ راننده در نظر گرفته شده است.

برای هر مثبت که درباره NSX اصلی می شنوید، واکنش برابر و برابر برای مدل جدید وجود دارد. نیوتن ۳ را صدا بزنیدروز قانون راه اندازی مجدد سیستم هر کس دینامیک رانندگی ماشین جدید را دوست دارد، اما احساس می کند علامت تعیین شده توسط اصلی در راه های مهم از دست رفته است. شکایت عموما در اطراف ظاهر ("بلندی")، موتور کم ("فقط یک V6") و تنظیم ترکیبی پیچیده در مقایسه با طرح خالص اصلی است. به طور کلی، توافق این است که Acura NSX جدید بسیار محرک است، اما این ناکافی است که "شخصیت" کوتاه مدت که NSX اصلی را جذب می کند.

آنها اشتباه هستند همه اینجا اشتباه هستند NSX جدید است دقیقا مانند NSX قدیمی.

من فقط یک نظر متضادی برای گرفتن کلیک شما ندارم. شباهت بین اتومبیل ها به مراتب فراتر از نشان است، و من معتقدم که این مدل جدید یک کلاسیک آینده است. من فکر می کنم این دلیل است که من در واقع تحقیق را انجام دادم (شوک آور!) و بررسی NSX اصلی را به بررسی هایی که برای مدل جدید ارائه می شود مقایسه کردند. آنها نیز ممکن است قابل تعویض باشند.

NSX کلاسیک قابلیت اطمینان ژاپنی و حس مشترک برای ماشین ورزشی را به ارمغان آورد.

هنگامی که مدل ۱۹۹۱ آغاز شد، شکایات زیادی وجود داشت که به طور اعتراض آمیز در مورد ماشین های امروز کاملا مشهود بود. یک بار دیگر، در حالی که بسیار سرگرم کننده بود، ماشین "فقط ۲۷۰ اسب بخار" بود و "تنها ۲۱۰ پوند گشتاور در ۵۳۰۰ دور در دقیقه" ساخته شد. اینها "اعداد قابل احترام، اما نه فوق العاده است". این "سریع اما نه یک رکوردر. "بدنه" کاملا مشخص نیست. "در نهایت،" چه کسی می خواهد به متخصص قلب فراری در باشگاه کشور توضیح دهد چرا شما ۷۰۰ دلار هوندا را خریداری کردید؟ "

و با این حال امروز مدل کلاسیک مورد احترام است. چرا؟ از آنجا که هیچ نسخه NSX به انتظارات عرفانی جهان ساخته نشد. قرار نیست تعداد پادشاه در ۰-۶۰ یا سرعت بالا باشد. همچنین آنها برای ایجاد Pininfarina زیبا نیستند. هر دو هدف انحصاری و شیطانی دارند: برای دموکراتیزه کردن فن آوری پیشرفته و استفاده از آن تکنولوژی برای ایجاد یک ماشین راننده که بتواند با انگیزه ی انگشتان دست به دوچرخه سواری برسد دو برابر قیمت است. خودشه.

خودرو اصلی، ساخت آلومینیوم، طرح متوسط ​​موتور و دینامیکی رانندگی بود که تا کنون تنها از خودروهای مجاز و غیرقابل استفاده استفاده شده بود که به عنوان یک پاداش، چالشی برای رانندگی بودند. این چیزی است که در ۹۰ سالگی ساخته شده است. در آن زمان، اکثریت عجایب بسیار دشوار بود، و در نزدیکی غیرممکن است که با آن زندگی کنند زیرا آنها خیلی شکننده بودند. NSX کلاسیک قابلیت اطمینان ژاپنی و حس مشترک برای ماشین ورزشی را به ارمغان آورد. این یک میراث ماشین جدید است.

این خودرو جدید همان تکنولوژی هیبرید مک لارن P1، پورشه ۹۱۸ Spyder و LaFerrari است و آن را به مردم می دهد. این یک سیستم هیبریدی است که برای زیست محیطی ساخته نشده است، اما برای اینکه ماشین را سریعتر، سریعتر و لذت بخش تر به نظر برساند، ساخته شده است. NSX جدید نشان می دهد که چگونه یک آینده برق می تواند به موتور احتراق داخلی کمک کند.

به دلیل سیستم ترکیبی و Acura-ness از خودرو، NSX جدید سوار فوق العاده است. این می تواند مسیر بزرگراه را برآورده کند و به راحتی می تواند پارک شده یا از طریق ترافیک حرکت کند. این همیشه قطعه حزب NSX است. کلاسیک یا جدید، هر دو هوندا را به بهترین توانایی خود می رسانند و زمانی که می خواهیم پاداش آن را آسان و پاداش دهیم، یک ماشین آسان است. به همین دلیل NSX جدید یک کلاسیک آینده خواهد بود. این فناوری در دسترس است، تکنولوژی پیشرفته دارد و مهمتر از همه، یک انفجار مطلق برای رانندگی است. و این آخرین واقعیت یک منطقه است که تمام روزنامه نگاری خودکار در توافق است. با وجود کویتچ در مورد این یا آن، ما همه موافقیم که این یک ماشین بزرگ برای رانندگی است و می تواند لبخند را در چهره شما گچ بزند.

2019 Acura NSX vs 1991 Acura NSX
فیل جونکر / روند دیجیتال

هنگامی که NSX قدیمی عرضه شد، آن را ۶۰،۰۰۰ دلار تکان داد. NSX جدید سرقت $ ۱۵۵،۰۰۰ برای سطح عملکرد و فن آوری است که شما دریافت می کنید. و جایی که ماشین اول برای مقابله با این واقعیت که "فقط یک Acura" بود، مارک های این مالیات فقط یک بار پرداخت می کنند. نخستین راه برای این NSX را در نقطه قیمت خود پذیرفته است. و هنگامی که در مقایسه با آنچه که دیگر به ۱۵۰ کیلوگرم می رسند، تکان دهنده است که NSX از چندین نمایندگی مجزا برخوردار نیست.

هیچکس NSX فعلی را خریداری نمی کند، اما یکی از قدیمی ها نیز در ۹۰ سالگی به فروش می رسد. پس از ابتلا به تکان خوردن فروش - نمایندگی مجاز و فروش اتومبیل با ۱۰۰٪ بود و ناموفق بود، و ژاپن حتی یک قرعه کشی برای خرید یک - بحران رکود و فروش کاملا خشک شده است. امروزه ما هیچ مشکلی با آن نداریم، اما Acura تنها ۱۷۰ NSX را در سال ۲۰۱۸ به فروش می رساند. هر کسی که در حال عبور از NSX برای رسیدن به یک آئودی R8 یا پورشه ۹۱۱ توربو اشتباه بزرگی انجام می دهد. NSX مدرن به همان اندازه که در آینده به عنوان اصلی اصلی شناخته می شود، همانطور که در حال حاضر مورد احترام قرار گرفته است، و به دلیل فروش بسیار کمتر، آنها فقط ارزش بیشتری خواهند داشت. اگر هنوز به شما اطمینان نداشته ام، شایعه ای از NS-R نوع نیز به زودی منتشر می شود ...

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *