شش تخت می تواند یک پیروزی مختصر اما پیروزمندانه در ۷۱۸ دوگانه داغ پورشه را به نمایش بگذارد – ایگر

شش تخت می تواند یک پیروزی مختصر اما پیروزمندانه در ۷۱۸ دوگانه داغ پورشه را به نمایش بگذارد

 


gif;base64,R0lGODlhAQABAAAAACH5BAEKAAEALAAAAAABAAEAAAICTAEAOw== - شش تخت می تواند یک پیروزی مختصر اما پیروزمندانه در 718 دوگانه داغ پورشه را به نمایش بگذارد

 -  ایگر

پورشه با پیروزی ۶ موتور مسطح را به ۷۱۸ Cayman و ۷۱۸ Boxster آورده است تا یک جفت بالابرهای پیشرفته را تولید کند. به ترتیب، ۷۱۸ کیمن GT4 و ۷۱۸ اسپیدر نامگذاری شده است، که دو نفره با موتور میانی برای علاقمندان طراحی شده است که می خواهند از لذت رانندگی، تصویری و فیزیکی نهایی بهره مند شوند.

پورشه با تخصص گسترده ای برای بخش Motorsport خود برای ایجاد ۷۱۸ ویژه وارد شده است. GT4 و Spyder به جای چهار چرخه ی توربوشارژ که توانایی مدل های تامر را دارند، دارای ۴/۱ اسب بخاری به صورت طبیعی و بدون نیاز به بارگذاری ۴۱۴ اسب بخار و ۳۰۹ پوند فوت گشتاور هستند. این موتور به ۸۰۰۰ دور در دقیقه می چرخد، از طریق یک اگزوز ویژه نفوذ می کند و چرخ های عقب را از طریق یک گیربکس دستی با شش سرعت چرخان می کند. آیا می خواهید به صورت خودکار؟ با عرض پوزش، اما شما از شانس نیستید

GT4 و Spyder تحت ورق فلز مشابه هستند. Porsche یک تعلیق خاص مدل اضافه کرده است که قوی تر و کمتر از حد طبیعی است تا یک تجربه رانندگی پویا تر را با کم تر شدن در گوشه ها ارائه دهد. علاقه مندان که تنظیمات تعلیق را به طور جدی تنظیم می کنند، می توانند تعدادی از تنظیمات، از جمله ارتفاع سواری را به صورت دستی تنظیم کنند. محور جلو و ترمزها هر دو از ۹۱۱ GT3 می آیند، که یک مدل عالی برای به اشتراک گذاشتن قطعات با؛ روند تداوم دیجیتال آن را "یکی از بهترین اتومبیل های ورزشی تمام وقت" نامید و بعد از آن در گذر از تپه های بالای لس آنجلس قرار گرفت.

بخش طراحی Porsche 718S شش سیلندر را به عنوان معنایی که صدا می کند، تضمین کرد. هر دو یک کیت بدن را دریافت می کنند که سدهای هوا بزرگتر را به داخل سپر جلو، شکاف، دامن های جانبی و پخش کننده گسترده ای که در سپر عقب تعبیه شده اند، اضافه می کند. Cayman GT4 میله اضافی با یک بال عقب قابل تنظیم دستی می رود.

GT4 راننده-اول، آن را به دست آورده است جفت صندلی های ورزشی با تسلیحات جانبی تهاجمی، و یک پرتاب کوتاه برای چوب شش سرعت. Spyder قطعات مشابه را دریافت می کند. با این وجود، هیچ یک از مسیرهای خاصی وجود ندارد. آنها با تهویه مطبوع و سیستم سرگرمی مبتنی بر صفحه لمسی استاندارد می آیند. اپل CarPlay با قیمت اضافی ارائه می شود، اما پورشه این امکان را ندارد که Android Auto را ارائه دهد.

هر دو مدل ۷۱۸ در حال حاضر برای سفارش در دسترس هستند، اما خریداران باید تا اوایل بهار ۲۰۲۰ منتظر بمانند تا تحویل دهند. قیمت ۷۱۸ Spyder با قیمت ۹۶،۳۰۰ دلار آغاز می شود؛ ۷۱۸ Cayman GT4 دارای قیمت پایه ۹۹،۲۰۰ دلار است. هیچیک از رقم شامل $ ۱،۲۵۰ هزینه اجباری اجباری نیست. این شماره ها ۷۱۸ را به ۹۱۱ قلمرو می اندازد اما مطمئنا به دلیل ناتوانی نسبی آنها و موقعیت خاص خود در خانواده پورشه، آنها از قدردانی می کنند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *